Порядок повторного формування сертифікату відкритого ключа електронного підпису у разі закінчення терміну його дії

В зв’язку із законодавчими змінами в сфері інформаційних послуг (07листопада 2018 набрали чинності Закон України «Про електронні довірчі послуги», Постанова КМУ № 992 "Про затвердження вимог у сфері електронних довірчих послуг та Порядку перевірки дотримання вимог законодавства у сфері електронних довірчих послуг") у розділі «Документи». викладено актуальний договір про надання інформаційних послуг кваліфікованого електронного підпису

1. Для отримання рахунку починаючи з 1 січня 2019 року у разі закінчення терміну дії сертифікатів, отриманих за договором «Про надання інформаційних послуг ЕЦП» Клієнт відправляє договір про надання інформаційних послуг кваліфікованого електронного підпису разом з копіями документів, необхідними для укладання Договору, на адресу філії «ГІОЦ» АТ «Укрзалізниця»: 01030, м. Київ, Шевченківський район, вул. І.Франка, буд. 21. Якщо необхідно отримати більше ніж один кваліфікований сертифікат відкритого ключа, до цього пакету документів додається супроводжувальний лист із зазначенням необхідної кількості сертифікатів.

Телефони для довідок: договірний відділ (044) 465-09-42, 309-61-68, 309-61-80

відділ Центр сертифікації ключів (044) 465-39-03, 465-39-05

приймальня (044) 309-61-86, 309-61-96, e-mail: in.gioc@uz.gov.ua

Зразок договору для заповнення знаходиться у файлі " Договір про надання інформаційних послуг кваліфікованого електронного підпису з 01.01.2019», а перелік копій документів до договору у файлі «Перелік документів, які необхідні при укладанні Договору з юридичною особою» у розділі «Документи».

Для Клієнтів, які мають декілька сертифікатів з різним терміном дії може статися, що одночасно буде діяти договір «Про надання інформаційних послуг ЕЦП» (до завершення строку чинності отриманих за цим договором сертифікатів) та Договір про надання інформаційних послуг кваліфікованого електронного підпису. Надалі відповідно до Договору про надання інформаційних послуг кваліфікованого електронного підпису, укладеного після 01.01.2019, будуть формуватись рахунки за формами листів, вказаних в Порядку одержання інформаційних послуг , для конкретних причин, а саме: Додаток 2 «…формування додатково …» Додаток 3 «…повторне формування протягом терміну дії …» Додаток 4 «В зв’язку з закінченням …». Відповідно до Договору про надання інформаційних послуг ЕЦП, укладеним до 31.12.2018, можна буде отримати рахунок тільки за формою листа Додаток 3 «…повторне формування протягом терміну дії…у зв’язку з пошкодженням носія, компрометацією особистого ключа…»

2. Пакет документів для укладання договору,отриманий від Клієнта, реєструється та передається в сектор договірної роботи філії «ГІОЦ» АТ «Укрзалізниця» для формування рахунку за надання інформаційних послуг кваліфікованого електронного підпису і подальшої його відправки на електронну пошту або факс клієнта (вказати в реквізитах сторін в Договорі). Договір, оригінал рахунку, два примірники акта виконаних робіт надсилаються клієнту тільки Укрпоштою (тому не забудьте перевірити в Вашому поштовому відділенні порядок доставки пошти до Вас).

3. Після оплати послуг клієнт особисто, або його представник з відповідними повноваженнями, з платіжною квитанцією про сплату (завіреною печаткою банку або підприємства) та пакетом документів (розділ «Документи»/«Форми документів юридичних осіб, які необхідні для реєстрації та формування посиленого/кваліфікованого сертифіката відкритого ключа»), необхідних для формування сертифіката відкритого ключа прибуває до одного з найближчих пунктів реєстрації: «Контакти».

Для отримання особистого ключа кваліфікованого електронного підпису (КЕП) і формування кваліфікованого сертифіката відкритого ключа клієнт повинен мати:

• заяву на формування кваліфікованого сертифіката відкритого ключа встановленого зразка (заява заповнюється та підписується особисто кожним підписувачем - власником ключа електронного підпису);

• паспорт та копію паспорта підписувача (якщо сталися якісь зміни) або копію лицьового та зворотнього боку ID-картки з копією Витягу з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання, а також копію довідки про присвоєння коду платника податків (при наявності). Кожна сторінка копій пиписується власноручно підписувавачем;

• документ, що засвідчує особу (наприклад посвідчення, права водія і т.і.), для отримання в обмін електронної картки для проходу до Головного пункту реєстрації;

• носій для запису особистого ключа (оптичний диск (рекомендується як неперезаписуємий носій у зв’язку з випадками вірусних атак), з’ємний диск (Flash пам’ять), електронні ключі тощо);

• носій для запису кваліфікованого сертифіката відкритого ключа електронного підпису, програмного забезпечення з інструкціями (за бажанням клієнта).

• документ, яким визначені повноваження представника юридичної особи (Витяг з Реєстру юридичних осі, де така особа вказана як керівник або підписант підприємства або довіреність для представника, який не входить до складу керівників підприємства за Єдиним державним реєстром юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань) відповідно до вимог п.6 ст.22 Закону України «Про електронні довірчі послуги».

З юридичних питань щодо оформлення довіреності звертатись за телефоном (044) 309-79-30

Приклади таких довіреностей наведені в розділі «Зразки заповнення» - Приклади довіреностей на повноваження.

У випадку, якщо підписувач (власник ключа електронного підпису) не може з поважних причин прибути особисто для генерації нових ключів, він може надати особисту довіреність якийсь особі для проведення таких процедур. Форма довіреності уповноваженої особи на право здійснення формування ключів та кваліфікованого сертифіката підписувача включена до пакету «Форми документів юридичних осіб, які необхідні для реєстрації та формування посиленого/кваліфікованого сертифіката відкритого ключа»).
Довірена особа повинна мати при собі власний паспорт та ІПН.

Увага!!!


Повідомлення для власників особистих ключів, які для отримання нового особистого ключа ЕП (вдруге, втретє тощо) вирішили звернутись до іншого Пункту реєстрації ЦСК Укрзалізниці.
Через те, що документи (заява, підписний лист до Регламенту, довіреність (якщо потрібно), копія паспорта, копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру) зберігаються на тому Пункті, де Ви реєструвались і вперше отримували ключі, при зверненні до іншого Пункту клієнту необхідно мати всі вказані документи.